❤我的电子书 ❤

Tuesday, August 4, 2015

awak tetap pilih pilihan yang menyedihkan saya dan mengecewakan saya .

Hakim ,

Lepas letak telefon , saya menangis sekuat-kuatnya.

Selama ini , saya tidak menganggap ini adalah satu business , saya anggap ini adalah JODOH kami .

Leaders selalu mengingatkan kami , jangan menggunakan masa yang lama untuk satu buyer , ini bukan sahaja buang masa bahkan buyer itu akan mengikut agent lain juga .

Leader juga menasihati saya , jangan buang masa buyer ini , sebab buyer ini adalah masalah yang banyak , loan approval adalah nipis .

Banker yg saya jumpa juga menasihatkan saya give up this case .

Kadangkala saya rasa nak give up semasa menghadapi masalah, sebab teringat kata-kata leader " Buyer akan ikut agent lain jika awak telah menyelesaikan masalah dia .

Nasihat semua ini saya tidak pedulikan
sebab saya percaya Hakim tidak akan buat demikian ,
Sebab Hakim yg saya kenali  adalah seorang yg kenang jasa .

Saya betul betul percaya.

Tapi , kepercayaan orang selama ini telah dimusnahkan. ..

Saya sedih , sebab orang yang  saya percaya selama ini  telah dipergunakan oleh Hakim awal-awal dari mula .

Hakim ,
Saya ikhlas terhadap awak

Saya percaya awak , even saya tahu awak menipu saya , saya bukan bodoh ,  cuma saya menunggu Hari yg awak tidak akan tipu saya . Saya percaya .....

Hakim ,
Selama tiga bulan ini , saya tidak pernah menganggap awak seorang buyer sahaja bahkan kawan .

Tapi keputusan yang telah awak buat ini bukan sahaja menghilangkan seorang yang betul betul percaya awak , bahkan hilang seorang yang ikhlas terhadap awak .

Awak  banyak pilihan , saya ada rumah yg lain tidak beza sangat MARKET VALUE ,
tapi awak tetap pilih pilihan yang menyedihkan saya dan mengecewakan saya .

No comments:

Post a Comment