❤我的电子书 ❤

Wednesday, August 23, 2023

这次是我第一次收到Hong Leong bank 打电话给我Verified 我的转账电话


这次是我第一次收到Hong Leong bank 打电话给我Verified 我的转账电话。
银行问我,你转的钱是做什么,是不是有人或者诈骗呢?
我很用心的回答,因为我知道他们只是要确保我的钱安全,不被骗。
我就银行等了30分钟,最后钱才进。
我是一个不喜欢 “等” 的人,因为我觉得时间很宝贵,但是。。。这次我愿意等。

刚才特地写了feedback 给Hong Leong bank ,希望他们继续努力,让保安管理更大的进步

===

Very good experience and feel safety for my today online transfer to my other bank account. Bank reviews my transaction and I received call from Banker to confirm my transaction is safety . Appreciated with Hong Leong bank try to improve their security, please keep it up , thank you so much for your verification before release the payment 

No comments:

Post a Comment