❤我的电子书 ❤

Sunday, October 10, 2010

晚上睡不着?试试听这个声音。Virtual Thunderstorm



3D Sound Illusion called "Holophonic." Make sure to use headphones in a silent room (noise cancelling headphones works best) to get sound illusion. Close your eyes for the duration of the "Virtual Thunderstorm."

从小。。。。我喜欢晚上睡觉的时候下雨,那是因为我喜欢听雨声。
当我听到这个声音的时候,我忍不住把它download起来,与大家分享。

很想告诉你们。。。我已经把它download去我的pen-driver放去我家的电视机了。晚上睡不着时。。。。它。。。。唯一可以帮到我入睡的好帮手。

No comments:

Post a Comment