❤我的电子书 ❤

Thursday, February 26, 2015

计划 尼泊尔之旅~

计划 尼泊尔之旅~

当丈夫告诉我,他想计划去尼泊尔 (Nepal)时,我对这个国家非常陌生,

因为听过,看过这个名字,但是对于这个国家始终还是种种疑问。

去年 十二月,我上网找尼泊尔的旅游资料,

找了很久,终于找到 Discover Nepal

Discover Nepal Facebook 里,有很多漂亮的照片,

除此之外,Facebook的管理员服务非常好,

我问的问题,他很详细的向我解释。

寻找 旅游配套 除了 价钱合理 , 服务也是非常重要,

因为他们详细的资料 让我们更进一步的了解整个旅游。

对!不要东张西望了,你要的 Nepal 尼泊尔 旅游配套,资料就在这里了

took the 15 min flight for Euro 70/person. The flight was spectacular. The crew/team are very welcoming and warm. They provide wind resistant jacket & helmet for the flight. They helped us all the way and offered us to have our own photo & video of the flight for USD 25/ person

Discover Nepal Facebook :  https://m.facebook.com/profile.php?id=100002099856904

chance to purchase a dvd of your flight, which included also about 50 pictures on mine for US$25
3 star standard hotel: Kathmandu- Hotel Manang Pokhara – Hotel Meera Nagarkot – Hotel Niva Newa Bhaktapur – Cosay Guest house or similar Dhampus – Annu Guest house or similar (with Attach toilet)
Note:  This is a private trip arra

Visa on Arrival 是没有包的,USD25美金。记得准备两张passport size照片和笔,尼泊尔机场比较落后,你需要填form,没笔的话会很麻烦。

No comments:

Post a Comment