❤我的电子书 ❤

Monday, June 11, 2018

“ 手机又掉了,我妈肯定要打我。”

一早,儿子 Wechat memont post 了这个

“ 手机又掉了,我妈肯定要打我。”

我就尝试 Call 儿子几次
果然打不进
儿子的手机 24 开的
现在打不进,
真的掉了,
我就 SMS 给 拿了儿子手机的人

To who are concern :
If you found my son Handphone , please try to call me .
We are not a rich family , we get this phone only RM1 , but if my son Handphone missing , he want to buy another Handphone again , need money .
I hope you can call me if you get my Handphone , I will appreciate it .
I still trust , this world still have understanding and true hearts.

I am sorry for my son mistake
Thank you for your help .

中午,
看见儿子上 Facebook
就确定是不是 儿子

儿子说, ,是啊!

我就问他,你的手机不是掉了吗?

儿子回答:“ 那是 Wechat 玩游戏而已”

哎哟。。。。
不要玩妈咪,
妈咪有心脏病的

#自已看了自已 SMS 给 拿手机的人
一面看一面笑
讲到自已那么可怜😂😂😂

No comments:

Post a Comment