❤我的电子书 ❤

Tuesday, June 5, 2018

Project paper 维持六个月 没有人敢 这 Leader 五个 Group members 我们三个女人 是 最佳人选

Project paper 维持六个月
没有人敢 做 Group Leader
五个 Group members
我们三个女人 是 最佳人选
我做了 CPD leader,所以不需要再做
那两个推来推去
其中一个不做的原因,是不想与我们的 大哥 (男同学)发生冲突

最后我搞定了他

他答应了我 :
1) 不要和那个 女同学闹意见
2) 我们说什么,他跟就是了
3) 要时常看 Group WhatsApp

结果。。。。
我们的 Leader 有了 人选

===

我们的大哥,
看到我们全部没有人动,所以一早发了 WhatsApp 留言,全部开始动了。

然后他问我,
是不是做了我想要的东西😂😂😂
我一直笑
这样才 pandai

===
男同学 WhatsApp group:

Hi. Do we need to organise a site visit for our project. ?

Hi Mandy. Can we visit the developer office. Let them give a presentation of their project.

If visit the site help us to understand the project better I don't mind. Best still we visit the developer office. They may have a scale model or understand their project better. That way when we present this project we have complete understanding.

#星期五要去发展商 office

No comments:

Post a Comment